August 22, 2010

Filmipäev.

Täna sadas vihma. Juba hommikust saati. Ja kuna päikest ei olnud, vihmavarju ka mitte, siis ma välja ei jõudnudki. Sest kui kohe hommikul hoogu sisse ei saa, siis ei viitsi isegi õhtuse selginemisega välja minna. Aga ma vähemalt mõtlesin sellele.
Igatahes ma vaatasin täna filme. Alustasin "Step up 3", mis jäi kahjuks alla kahele eelmisele filmile. Seejärel vaatasin "Private practise" kolmanda hooaja seitse seeriat ära. Minu arvates üks parimaid seriaale üldse.
Ma loodan, et homme on palju tegusam päev ja ma kohe väga loodan, et keegi koolist võtaks ka minuga ühendust ( ma kirjutasin kirja neile, et ma jõudsin kohale ja üksik tunne on kuidagi :D ), sest oleks palju lõbusam, kui keegi näitaks mulle kus, mis asub ja ütleks, mida, kus ja milleks ma tegema pean.
Oeh, oli üks väga vihmane päev.