August 27, 2010

Park ja kool.

Täna kõndisin ma vähemalt miljon kilomeetrit maha! Suund oli võetud Frederiksbergi parki, kaart oli peas olemas, aga sellest ei olnud eriti kasu, sest ma pöörasin valest tänavast ära. Ükski närv isegi ei liigu selle peale enam. Läksin siis väikese tiiruga, ega sellest hullu ei olnud, sest kodus ei ole niikuinii midagi teha.
Kui ma seal võõrastel tänavatel seigeldes pargi lõpuks üles leidsin, pidin ma kohe istuma!See polnud sellest, et ma oleks väsinud olnud. Ei, lihtsalt see park oli jälle midagi võrratut. Inimesed muidugi jooksid seal jälle ringi. Sportlik rahvas! Igatahes, park oli nagu korrastatud džungel, täis taimi, vesi vulises ja pardid sulistasid vees. Muideks ma nägin hiigelparte, nad olid vähemalt kaks korda suuremad kui tavalised. Ja nad polnud täis söödetud.
Nii ma siis kõndisin seal, iga nurga tagant midagi uut oodates.
Uskumatu, et sellised kohad on olemas, keset linna.Igatahes, mida rohkem ma edasi kõndisin, seda ilusamaks park läks. Vahepeal oli isegi midagi väga korrapärast, ma ei tea kuidas seda kutsutakse (boskett?).
Okei, aitab hetkeks pargist, sest ma kohatsin seal üht sellist olendit, keda igapäev just ei näe - Elevanti ! :D Ma ise ka ei uskunud, aga näe oligi päris elevant. Ma polnud ainuke, kes hämmingus oli, seal olid ka välismaa onud, kel kohe suu naerule kiskus nii suurt looma nähes. Elevant oli ka rõõmus nagu näha võib :DKui nüüd pargiga edasi minna, siis jäi mulle ette Frederiksbergi loss ja oi milline vaade! Ma lihtsalt seisin seal tükk aega ja ei mõelnudki midagi. See oli kolm korda parem, kui mu miljonivaade ühikas.Mingil hetkel silmad aga väsivad, kui nii palju vaadata ja ma otsustasin kodu poole tagasi hakata liikuma. Kuna ma aiale tiiru peale ei saanud, siis ma väljusin teisest väravast, st loomulikult seda, et mul polnud aimugi, kus kandis ma viibisin :D Nii ma siis kõndisin edasi mööda pikka tänavat, vahepeal keerasin ka paremale - vasakule ja oh üllatust, ma olin jõudnud oma kooli kampuse juurde. KÕIK TEED VIIVAD KOOLI! :D
Niisiis tuli mul korraga mõte, et mis ma seal kodus ikka teen, et jalutan siin ka õige ringi. Mõeldud, tehtud. Ma leidsin sealt ka pargi! :D Või tegelikult oli see rohkem botaanikaaia moodi, kõik puud ja taimed olid sildistatud. Kui aus olla, siis tuli mul kohe tahtmine kooli minna, sest see keskkond, mis seal on, tundub väga äge. Inimesed istusid ja grillisid õppehoonete (?) vahel ja lihtsalt olid, naersid. Mõned pildid tegin ka Life Campus' st.

Kunagi enne ma mainisin, et siin on palju rohelust, isegi suurte majade juures. Ma tegin kahest oma lemmikust pilti ka! :D
Sellega võib lugeda päeva lõppenudks! :D