April 18, 2011

Esmaspäev, juba ei tea mitmes.

Täna oli meil nii ilus ja soe ilm. Tegin hommikul omale mõned kaneeliküpsised ning seadsin sammu Valby parki. Taevas oli sinine ja mitte ühtegi pilve polnud. Imlselgelt mantel mu seljas oli liigne, ainult tassimise pärat võtan ma selle koguaeg kaasa. Kella 12 ajal olid tänavad ikka suhteliselt tühjad, mõni pere vist läks üldse reisile, sest kõik kraam pandi autosse - tekid ja padjad ning muud asjad.
Kui ma lõpuks parki jõudsin võtsin suuna jälle esialgu mere äärde, leidsin omale kivi, millel istuda ning närisin oma küpsist. Siis aga arvasin, et seal on liiga tuuline ning ebamugav ning leidsin omale pargis väga meeldiva koha - pingi ning päikesega. Nii ma siis seal istusin ja pikutasin umbes 3 tundi. Lugesin ning joonistasin oma maketi värke, kuulasin vahelduva eduga linnulaulu, muruniiduki põrinat ning oma mp3, mis ei tundunud üldse atraktiivne enam; vahepeal sai tunda ka grillilõhna...oijaah.
Kui ma poole 5 paiku hakkasin ära minema, siis mis ma nägin? Park oli rahvast täis ning kõik pidasid pikniku, mängisid palli või mingeid muid mänge. Kõik inimesed olid tulnud nautima seda ilma! Ja arvatavasti pärast pikka tööpäeva...kas Eestis seda ka juhtub? Ei tea küll. Muide tulbid juba õitsevad igalpool ning nartsisse on endiselt palju palju...tahaks neid korjata hirmsasti :D
Nii ma siis lonkisin kodu poole, päike oli endiselt soe ning mõnus "kõrbehais" käis üle pea.
Tänase päeva tulemuseks on õhetavad nägu ja jalad ning superhea enesetunne! :D