April 20, 2011

Kolmapäev.

Mul oli täna täiesti crazy päev! Hommikul kui silma lahti tegin vajus see plõks kinni tagasi, sest taevas oli hall! :D Aga mingil ajal tuli ikka päike välja ning väga soe oli, julgen arvata et +19 tuli ära. Siis tegin kiired poetiirud, sest järgmised päevad on meil kõik siin kinni ning mu külmkapp oli tühi. Homme algavad pühad ning kestavad esmaspäevani (k.a.).
Aga mis siis sellele päevale punkti pani?
Esiteks, käisin ma deidil. Kunagi enne ma kirjutasin ühest peost, kus 2 taani tüüpi tulid meiega juttu tegema, no ja siis see, kes minuga rääkis, helistas mulle ükspäev ning kutsus välja. Ja eks ma siis ikka läksin.
Teiseks, helistas, lihtsalt niisama, mulle üks soomlane, kellega ma juba kaua kaua olen ainult msnis suhelnud. Päris hea inglise keel oli tal muideks, ainult kohati oli aru saada väikesest aktsendist :)