April 26, 2011

Teisipäev.

Ma ei suuda uskuda, et on aprilli kuu. Täna hommikul kooli minnes oli nii soe, isegi lühikestes riietes oleks võinud olla!

Muide ma olin täna väga asjalik, käisin lõpuks rattapoes ära ning küsisin, et mis see ketivahetus siis maksta võib. Kõigepealt läksin ilma rattata. Küsisin onu käest, kas ta inglise keelt oskab, ta vist ütles et ei, aga ma ikka hakkasin temaga inglise keeles rääkima, sai aru küll :D Ta tahtis mu ratast näha ning ma tõttasin oma maja juurde tagasi, võtsin ratta ning läksin näitasin onule. Ta uuris ja katsus seda, mõtles pikalt ja siis ütles 400 DKK. Dream on! Sellise hinne eest ma küll ei lase parandada siin midagi. 500 DKK eest saaks ma juba uue ratta (kasutatud muidugi). Ütlesin, et ma pean mõtlema ning tänasin teda. Teisel pool mu maja on veel üks rattapood (neid on siin tegelikult iga nurga peal). Läksin siis sinna. Seal oli mingi noor kutt. Küsisin kas ta inglise keelt räägib, ütles et natukene. Näitasin siis ratast (seekord võtsin ratta ühes kohe:D) ning see ütles 200 DKK! Diil! Nüüd on mu ratas paranduses :D Homme kell 4 lähen järele.

Õhtul lähen jälle õhtusöögile.