April 23, 2011

Linna peal.

Käisin täna linna peal ringi jalutamas. Külastasin Rosenborgi parki, botaanikaaeda ning kõndisin läbi inimsuma mööda siinset kaubatänavat. Mõned pildid sellest kõigest:

Rosenborgi park.
Tulbiaed olid seal.
Botaanikaaed. Seal taga, see suur maja peaks olema Kph Ülikooli instituut, sotsiaalteadused vist. Selline "pisikene" hoone.
Ilusad õied olid.
Põhitänav, kus inimesed shoppavad.
See on üks tänav, mida mööda ma tavaliselt kodu poole kõnnin. Seal on palju ilusate õitega puid!
PS. Oleksin juba peaaegu unustanud. Täna juhtus ka midagi eriskummalist. Kõndisin kodupoole ning peatusin valgusfoori taga. Minu kõrval sesis üks mees lapsevankriga. Seisin seal ja siis see mees seletab oma lapsele "punane", "tuli on punane" ja "nüüd on roheline". Minu kõrval seisis mees, kes rääkis eesti keeles! :D Uskumatu. Ma mõtlesin, et ütleks talle midagi eesti keeles või vaataks teda kummalise näoga, aga ma ei julenud :D Nii ma siis kõndisin edasi.