April 12, 2011

Thematic Course: Landscape planning

Eile algas mul uus kursus "Thematic Course: Landscape planning". Tundub igatahes väga põnev tulavat - 2 maketti pluss üks suur makett Bordeaux'i kohta; individuaalne projekti idee ning grupitöö ning uus idee. Kursus lõppeb disaini ettepanekuga, mis tuleb grupitöö tulemusena, aga eksam on individuaalne, suuline...:D Ja Prantsusmaale lähme, üle 30 inimese võtab vist osa nagu ma aru sain, päris palju!
See on jälle selline kursus, kus me teeme asju tagurpidi, vales järjekorras. Tavaliselt, kui projektiga alustatkse, siis tehakse analüüsid ja värgid, aga meie saame lihtsalt maketi aluse kaartiga ning võime lasta oma ideedel lennata ning teha sinna mida hing ihkab :D Ja siis tuleb tausta uuring ning google maps on parim sõber. Ning siis läheme alles kohapeale vaatama, milline see ala päriselt välja näeb! See asub Bordeaux'is.
Uskumatu, aga mul on veel Taanis olla jäänud napilt 3 kuud! Teeb natuke kurvaks isegi, ma arvan, et ma tahan pärast kojujõudmist varsti jälle kuhugi minna :D Aga enne tahaks grillliha toorsalatiga, kodumoodi...:D

Ma sirvisin täna huvitavat raamatut. Ma isegi kaalun selle ostmist. See oli lihtsalt väga põnevalt kirjutatud ning vaevalt seda Eestist leiab. Aga ma esialgu üritan seda laenutada.